.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر ورزش ؛
مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

به گزارش شمال نیوز، طی حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، «علی رجبی وندچالی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

به پیشنهاد سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان علی رجبی وندچالی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران شد.

 

علی رجبی پیش از این مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران بود و سابقه مدیرکلی ثبت احوال مازندران و فرماندار شهرستان نکا را در سوابق خود دارد.

 

گفتنی است عادل عالیشان‌ پیش از این سرپرستی این اداره کل را عهده دار بود.


شمال نیوز ضمن خدا قوت به عادل عالیشان ، انتصاب علی رجبی را به این سمت تبریک گفته آرزوی توفیقات برای این عزیزان را از خداوند منان خواهان است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همکار سابق 10 مرداد 1402
بازهم که از دولت قبل یکی اومد . مردان دولت انقلابی کجا هستند پس ؟ این آقا اگر شایستگی است را داشت در همان اداره کل اجتماعی موفق عمل می کرد . وای به این استاندار جوانان بدون پارتی !!!!!!!!!!
رحیم 10 مرداد 1402
صد شکر که آن رفت و صد حیف که این آمد . هر دو ضعیف ، سیاسی و بدرد ورزش مازندران نمی خوره . از ما گفتن سلگی جون
نا شناس 10 مرداد 1402
استاندار اصلاح طلب و دستیار هم طیفی ایشان جریان انقلابی رو نابود کردند
مهدی .......... ساری 10 مرداد 1402
جناب اقای دکتر رجبی مدیر نمونه خوش اخلاق و توانا و کار بلد استان مازندران میباشد ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای ایشان خواستارم
ثبتی 10 مرداد 1402
من با رجبی کار کردم . باور بفرمایید یک مجموعه کوچک با مراجعان محدود و شرح وظایف خاص را نمی‌توانست اداره کنه حالا دستگاه ورزش و جوانان با آن همه تشکیلات ، رشته ورزشی و کار در حوزه جوانان و ...... را چه می خواهد بر سرش بیاورد ، نمی دانم .
اکبر ...... 10 مرداد 1402
سلام با عرض تبریک خدمت اقای رجبی .جز مدیریت تیم فوتبال اگره ساری در سالهای خیلی دور به همراه برادران رضایی سوابق ورزشی و مدیریتی و اجرایی خودشون در حوزه ورزش تو همین سایت اعلام بفرمایند..و اینکه جناب استاندار محترم فقط به فکر روسیه و تجارته که انشاالله موفقیت های این سفر تا دو سه ماه دیگه تو مصاحبه تلویزیونی اعلام میکنند ...صف نانوایی های استان هم که قبل سفر به کشور دوست و همیشه برادر روسیه فرموده بودن باید خلوت بشه هم که شد دیگه خبازان نان میارن صبح زود خونه ها تحویل میدن.
ورزشی 10 مرداد 1402
عالیشان جان ! فرصت مدیریت خیلی کوتاه بود و تو نتونستی از این فرصت خوب استفاده کنی . از اول معلوم هم بود که با این دنده که داری میری چپ می‌کنی . انتصابات نسنجیده در همه سطوح کار دستت داد . افرادی هم پست دادی که نه بدرد اداره میخوردن و نه بدرد خودت . امیدوارم رجبی و حتی بعد از رجبی هم از این دوره کوتاه درس بگیرن
262 10 مرداد 1402
انشاالله که بتواند در اداره کل وزرش استان کارهای فرهنگی و اجتماعی و شناسنامه دار انجام دهند و کارهای سیاسی را از ورزش دور بکنند.
ورزشی 10 مرداد 1402
دولت اصولگرا نیروهاش در مازندران همگی دوم خردادی.دمت گرم سلگی جان
س 10 مرداد 1402
سلام متاسفانه ،مثل اینکه ما دولتی داریم به نام انقلابی به کام جریان غیرانقلابی ،با ضعف استاندار و معاونت سیاسی کارنابلد ایشان که ظاهراً از طیف جبهه ی انقلاب یا نیستند یا شناختی ندارند استان مازندران در اکثر حوزه ها از آموزش وپرورش ودانشگاه و دستگاههای اجرایی قریب به اتفاق در دستان بانیان وضع موجود وپازماندگان دولت روحانی است انگار در مازندران هنوز دولت روحانی حاکم است.
ساروی 10 مرداد 1402
چشم آقای ثلاثی روشن با این انتصابات عجیب و غربشون . باید برای کمیته انتصابات هورا کشید
پاسخ ها به این نظر
عبدالله 10 مرداد 1402
همینند ، دولت سیزدهم موجب شد با اینگونه افراد امثالهم بیشتر آشنا شویم . شکر کنیم که حضرت آیت الله رییسی این دست افراد را برای ملت مازندران رو کردند . پاسخ مردم هم به موقع ان شالله در سفر دوم
سید بزرگ 10 مرداد 1402
به حاج علی رجبی عزیز تبریک میگم . واقعا انتصاب شایسته ای بود . بنده شخصا توانمندی ایشان را در بخش های مختلف دیدم . آینده ای روشن در انتظار ورزش مازندران خواهد بود .
رضا 10 مرداد 1402
با سلام و احترام
آقایان عالیشان و رجبی هردو مدیر خدوم و از سرمایه های استان هستند و قابل احترام ، اما این تغییرات عدم ثبات و رکود ورزش استان چه درخصوص امکانات و فضای سخت افزاری و پروژه ها ی نیمه تمام و معطل مانده ورزشی شهرها و چه در خصوص ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی ! را بوجود می آورد.
یادش بخیر تا همین چند سال پیش جند مدیر توانمند مازندرانی در سطح مدیر کلی تربیت بدنی سایر استانها داشتیم . تا چه اندازه قدر دانستیم ؟ چقدر حمایت کردیم ؟
روحت شاد حجت اله خطیب
محمد 10 مرداد 1402
وقتی سلگی و ثلاثی اصلاح طلب همه کاره استاندار هستند بهتر از این نمی شه.
عملکرد فاجعه بار آقای رجبی در استانداری و وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان ثمره کار ایشان است.سلگی باعث نابودی مازندران است.تمام جوانان انقلابی را به انگ و برچسب از کار برکنار کردند.
نفوذ
علی 10 مرداد 1402
آقای استاندار جوانان بی پارتی
لطفا آمار دهید چند جوان بی پارتی را برای مسئولیت بدون اجازه نمایندگان مجلس بر سر کار آورده آید.
جالب اینکه در حوزه معاونت سلگی همدانی 3 اداره کل مدیر ندارند.
اگر هدف این نوع مدیریت زمین زدن مازندران نیست پی چیست.
استانداری تبدیل شده به ستاد انتخاباتی نمایندگان مجلس.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.985 seconds.